Puterea unui vis…

Banii sunt doar mijloc de schimb in aceasta lume, adevarata putere nu sta in numarul lor ci in ceea ce pot fi transpusi. Si nu afirm acest lucru doar din perspectiva filosofica a unei gandiri profunde ci prin prisma unui exemplu concret, dovedit prin propria experienta. Nu mai are rost sa mai reamintesc contextul care ma defineste, din punct de vedere medico-social. Cei mai multi dintre cunoscutii mei stiu despre ce este vorba, iar cei care inca nu au intrat in contact cu el si doresc, il pot afla intr-un mod extrem de simplu, facilitat de tehnologia atat de avansata. Revenind la exemplu, imi indrept atentia si voi face referire la cel mai important proiect de viata al meu, de pana acum, Asociatia Distonia.

Am inceput acest articol prin referirea la bani, nu intamplator. Acest proiect socio-comunitar nonprofit a inceput dintr-o „nebunie” frumoasa, la care s-a adaugat multa incapatanare si putine resurse si iata ca se apropie de borna celui de al doilea an de existenta ca entitate juridica. Au trecut 1 an, 9 luni si patru zile pana in acest moment, in care am trecut prin multe incercari. Am plecat la drum cu banii primiti datorita incadrarii mele in gradul de handicap, putin peste 200 de lei ca sursa de autofinantare a proiectelor de reprezentare, informare, lobby si advocacy pentru persoanele cu boli rare, plecand de la Distonie, si a celor cu dizabilitati si nu in ultimul rand, proiecte socio-comunitare prin actiuni si campanii de constientizare, schimbare a perceptilor indreptate spre oamenii cu astfel de conditii si chiar umanitare. In primele 6 luni de activitate bilantul contabil a relevat un deficit de cateva sute de lei. Anul trecut suma rulata a fost de cateva ori mai mare, aproximativ cateva zeci de mii de lei. Anul acesta sper sa reusim, alaturi de toti cei care ne sunt alaturi, sa ducem mai departe acest vis si sa dezvoltam puterea sa. Am reusit sa ne regasim, eu si prin mine Asociatia Distonia, in diferite momente si cu diferite ocazii sau evenimente in Cluj-Napoca, Satu Mare, Bucuresti, Brasov, Bacau si chiar si peste hotare cu ocazia evenimentelor de la Paris (Franta), Conferinta Anuala a federatiei europene din care facem parte inca de la 3 luni dupa infiintare, si Sardenia (Italia) cu ocazia unui eveniment cultural prin care am reprezentat persoanele caracterizate de dizabilitate si distonie intr-un alt mod decat cel asimilat ceresetoriei sau asistarii.

Sunt caracterizat de transparenta si sinceritate, mi-as fi dorit sa realizez mult mai multe in tot acest timp. Nu stiu daca este mult sau putin tot ceea ce am pus in practica dar cu siguranta a fost, este si va ramane dorinta de a sprijini neconditionat, atat cat resursele permit.

Merg mai departe cu speranta ca visul nu se va termina, dimpotriva, isi va continua drumul spre cel mai important obiectiv pe care mi l-am propus, prezentat inca de acum 4 ani in mod public, cu ocazia primei mele aparatii in media scrisa.

ziua de cluj  14 iulie 2011

La acel moment dupa prima experienta profesionala pe piata muncii, casier intr-un hipermarket dintr-un mall clujean, dar dorinta exista, visul lua nastere iar puterea sa devenea simtibila. Toate in pofida faptului ca ma aflam in situatia de a ma intretine si atat, insa lipsa de perspectiva se poate interpreta ca un spatiu vid care asteapta sa fie umplut cu suflu si viata. Povestea merge mai departe, sper cu aceasi vointa, putere, dorinta tot ceea ce poate avea izvor de traire intr-un vis.

Inainte de toate sunt om, si uneori am momente de regret pentru ca mi-ar fi placut si mie sa vizitez locurile fabuloase din aceasta lume, sa am ocazia sa ma imbrac in haine frumoase (sa nu le port pe aceleasi, prin rotatie la diferitele evenimente :).) sa traiesc clipe de aparenta fericire materialista, dar nu sunt pentru acest lucru aici. Iar prin placerea de a oferi, primesti intotdeauna mai mult decat poti spera…

Credeti in vise, indrazniti sa visati si mergeti pe calea implinirii lor… Totul este posibil!

Lasă un răspuns

