Iertare, ție, din nou…

Anii, de când trupul tău s-a întors în ceea din ce a fost zămislit, se înșiră și devin tot mai mulți. Asemenea celor trecuți, ”nebunia” acestei lumi în care mă afund, împiedică întorcerea mea acolo unde a mai rămas doar numele tău care străbate timpul pe o cruce neagră și rece. Ziua în care ritualul creștin îndreaptă rugăciuni spre sufletele celor care ne însoțesc clipă de clipă, pretutindeni, se apropie. Voi lipsi din nou de lângă locul în care te-am văzut ultima oară, dar chiar dacă lumina nu se va ridica din luminarea aprinsă de mâna tremurândă pe care o țineai cu nădejde, iubire și încredere, înfiptă în pământul care s-a unit cu ceea ce ai fost ”omenește”, gândul meu te va cuprinde de oriunde mă regăsesc. Iertare, din nou și din nou. Au lipsit multe clipe din viața mea, căldura poveștilor bunicilor, o mare parte din copilăria petrecută în familie efectiv ”în doi” alături de Irina, ani la rând, după ce am plecat pe drumul de a deveni ceea ce trebuia să trec sub formă de punți, obstacole, împliniri și tristeți, pentru a îndeplini bucuria de a fi căpătat posibilitatea de vă cunoaște. Nu ți-am spus multe lucruri atunci când te aveam, fizic, alături, mi-e greu să spun și acum, dar dincolo de cuvinte se află lumina sufletului meu care vă ”vorbește”, atât sufletului tău, acum; cât și lui mami, Irinei și celor care-mi sunt alături.

Mi-e greu, mă apasă dar știu că ”simți” gândul meu și ”vezi” cum amintirea ta mă întreține…. Sunt singur fizic, dar mereu, acolo, dincolo de ”eu” pământ galben sau trup, suntem împreună…

Odihnă sufletului tău….

Un gând despre “Iertare, ție, din nou…

Lasă un răspuns

