Aici și acum…

Aici și acum

Sunt un fiu rătăcitor, al unei lumi care nu-mi aparține

În care am poposit, de unde voi pleca spre nicăieri

Dar până atunci, greșesc și duc razboaie lumești

Și uit adeseori că lupta dintâi este cu mine

Aici și acum.

Rămân un fiu ratăcitor al lumii în care trăiesc

Pentru că obosesc să alerg după materialisme

Uit de suflet, esența existenței mele, îl încarc cu rațiune și golesc

Ultima picătură de lumină, care colorează a mea călătorie

Aici și acum.

Dintr-o entitate vie devin un robot, în care ”programul”

Plăcerea de a râde, plânge, aspectele de existență

Se șterg, doar pentru a mă transforma în animalul

Care devorează orice perspectivă de căință

Aici și acum.

Rătăcesc și înțeleg, uneori, că viața e mai mult

Mai mult decât eu sau tu, înseamnă iubire

O lumină, hrană a sufletului pe care

Nu o servesc ci o resping și o împing în uitare

Aici și acum.

Aici și acum greșesc, dar sper că într-o zi

Lumina prin iubire îmi va deschide calea vieții

Mă va conecta la suflet,  iar din fiul rătăcitor al ei

Voi deveni o bucățică din univers

Aici și acum…

Lasă un răspuns

