„Experienţa” Bacău, în cuvinte şi simţiri

La finele săptămânii trecute, vineri 29 noiembrie mai exact, volumul care îmi poartă semnătura „(diz) Abilitatea în experienţe. Gânduri… Cuvinte… Simţiri”, a ajuns la Bacău prin intermediul celei de a patra lansări. Precizez de la început că acest fapt nu mi se datorează sub nicio formă, deoarece tot ce a ţinut de organizare şi ceea ce a făcut ca şederea mea acolo să fie deosebită, sunt meritele a doua doamne deosebite împreună cu toţi cei pe care au reuşit să-i aducă alături pentru realizarea acestui eveniment. Le mulţumesc pe această cale, aşa cum pot, sincer doamnei Gabriela Oteliţă şi Asociaţiei Sindrom Down Bacău, alături de doamna Tania Diaconu şi Asociaţiei Totul pentru un surâs. Dânsele sunt „vinovate” de toate cele întâmplate în cadrul evenimentului care a avut loc acolo. Tot la capitolul mulţumiri, aş vrea să-mi îndrept toată recunoştinţa domnului Cezar Ivanof, care prin intermediul Complexului Decebal mi-a oferit găzduire în timpul celor 3 zile petrecute în ţinutul moldovenesc, obârşia lui Bacovia… Aş vrea să-i mulţumesc încă o dată şi o voi face de câte ori voi avea ocazia doamnei Aurelia Cristea şi domnului Vasile G. Dâncu, fără suportul cărora această carte nu avea să vadă lumina tiparului.

Am plecat spre Bacău cu un bagaj mare de speranţe, care ascundeau într-un anumit fel teama de a nu dezamăgi publicul care avea să-mi fie alături, iar surpriza cea mai mare a fost la întoarcere, când am constatat cât de frumoşi sunt oamenii şi cât de multă lumină şi bucurie pot să aducă în viaţa mea, iar măreţia speranţei s-a transformat în certitudine. Am întâlnit oameni deosebiţi, calzi, frumoşi, deschişi, iubitori şi chiar dacă folosesc cuvinte mari, tot nu vor putea cuprinde bucuria care îmi umple inima de duminică încoace. Înainte de această vizită, cunoaşteam o singură persoană, o prietenă pe care am cunoscut-o întâmplator, prin intermediul unui curs de scriere de proiecte care să cuprindă persoane cu dizabilităţi, Gabriela Oteliţă, căreia îi datorez toată această mişcare de forţe care s-a desfăşurat în acest proiect cultural. Îi mulţumesc Gabrielei pentru că mi-a dat ocazia să cunosc şi în acelaşi timp să adun în jurul meu noi prieteni. Şi nu orice fel de prieteni ci oameni a căror inimă pulsează iubire, dragoste şi înţelegere. Aş vrea să enumăr toate persoanele care m-au copleşit cu atenţia şi căldura îndreptată înspre mine, dar de frica unor omisiuni şi a numărului mare, voi achesa în a le îndrepta gândul şi iubirea mea alături de promisiunea unei frumoase prietenii, pe care sper să o împărtăşim de acum încolo.

Am avut parte de o nouă lecţie de viaţă, am învăţat multe lucruri, am constat ceea ce de multe ori trecem uşor cu vederea şi anume faptul că uneori punem in seama accidentalului unele întâmplări, nu este aşa ci, dimpotrivă toate lucrurile pe această lume au un rost, un spaţiu şi un timp bine definit. Cu alte cuvinte „coincidenţele”, aşa cum ne place să le numim, nu există, există doar voinţa divinităţii care ne adună „acum” şi „aici”, indiferent de variabile…..

Experienţa pe care am acumulat-o la Bacău mi-a oferit încă o gură mare de oxigen, care să-mi dea putere să merg mai departe, să înţeleg că viaţa e frumoasă, iar frumuseţea nu ţine numai de dimensiunea lumească a esteticului ci de mult mai mult…!!!

Mulţumesc Bacău!!!

 

P.S. Voi reveni cu fotografii şi emisiunea difuzată la 1TV Bacău în momentul în care voi intra în posesia lor…

Lasă un răspuns

