Refulare

Da. Știu! Mă privești, mă tratezi cu dispreț, indiferență

Ignoranța este singura „atenție” pe care poți să mi-o oferi

Greșești. Atât de tare greșești încât, nu poți să-ți dai seama.

Nu înțelegi. Dacă a-i înțelege, a-i căuta să mă cunoști

Dincolo de această „carcasa” de lut, în care sunt prizonier…

Nu vrei să mă descoperi profund, pătrunzător

Pentru că nu sunt ca tine. Și tocmai pentru că nu înțelegi, rănești…

Nu poți. Nu ești tu de vină, este ea, vinovată e conștiința

O simțire tot mai ”comună”, acoperită de o pâslâ numită aparență,

Un fel nor de fum gros, negru, înecăcios, care îți intoxică rațiunea…

Da. Știu! Sunt diferit, nu sunt un standard a-l esteticii umane

Accept. Dar am ceva ce poate ti-ar plăcea, însă nu contează

Se va stinge. Timpul și nepăsarea ta o vor ucide

Însă, până în ultimul moment, voi lupta, nu ca să te schimb

Ci să te fac să înțelegi, ce există dincolo de ce se vede…

Lasă un răspuns

