Muntele – Adrian Paunescu

Iubita mea, ţi-am cumpărat un munte
Am fost la târg , dar nu l-am luat pe bani
Are păduri şi râuri şi o punte
În vârstă de un milion de ani…

Ţi l-am adus în braţe pân’ la poartă
E minunat şi piatra lui e grea,
Comerţul ambulant cu munţi se poartă…
Dar unde-ai să-l pui, iubita mea?

Ce munte minunat, un munte straniu
Cu porci mistreţi ce cantă-n coruri : jir !!
Iar în adânc sunt staturi de uraniu
Şi-am dat puţin pe el … un chilipir…

Iubita mea ţi-am cumpărat un munte

Să faci cu el ce-i şti şi ce vei vrea,
Eu mă retrag in peşteri muribunde
Că am uitat să-ţi mai şoptesc ceva
Am dat pe acest munte VIAŢA MEA

Din marele bazar cu amănunte
Plătind cu viaţa tot ce scump era
Iubita mea ţi-am cumparat un munte…
Păcat că n-o să-ncapă-n lumea ta.

Lasă un răspuns

