Aş vrea…

Aş vrea să zbor deasupra unui nor

Să fug, să las în urmă toate.

Aripi frânte m-au înfipt în sol

Iar ziua colorată-i noapte.

Să plâng, să strig, să plec aş vrea

Să rup blestemul poate

Nu pot, chiar dacă e dorinţa mea

Putinţa e deşarte.

Aş vrea s-adun şi vânt şi ploi

Să-mi cumpăr libertatea

Vârtejul lor mi-a dat fiori

M-am săturat, sunt gata.

Nu trebuie să plângi, atât aş vrea

Să nu mă dai uitării

Atunci când luna va pleca

Iar noaptea îşi va cerne norii,

IMG_8219

Lasă un răspuns

