Inimă albastră…

Am crezut! Am crezut în multe şi în mulţi… şi am căzut, iar durerea este pe măsura înălţimii iluziei pe care o mi-am construit-o impins de euforia speranţei că mâine va fi mai bine şi care s-a spulberat. Eram convins că tot ceea ce trebuie să fac este să nu aştept nimic ci să fiu cel care face primul pas, dar în condiţiile în care sunt prea „mic” şi nesemnificativ într-o lume aşa de mare, paşii mei par că mă duc pe apă, iar unul după altul mă scufundă tot mai mult. În acest fel se dovedeşte că până şi speranţa are un capăt de drum, care se poate concretiza în două moduri: în indeplinirea visului care i-a dat naştere sau o altă înfrângere în faţa irecuperabilului şi nemilosului timp.

Încerc să storc şi ultima picătură de pozitivism însă pare a fi pe terminate. Încerc să „hrănesc” ceea ce se află în spatele acestei etichete, lipite pe haina pe care am îmbrăcat-o în periplul meu lumesc, conturată de aparenţa unui neavenit la această masă împărătească, dar până la urmă cine sunt eu? pentru ca cineva să mă asculte, să mă urmărească sau măcar să îmi ofere o mică şansă….

Toate aceste lucruri au ca rezultat o inimă albastră, care nevinovată se zbate în sângele presărat cu praf de sare cernut de fiecare dimineaţă. Această rană deschisă, ascunsă în spatele eternului „-sunt bine!”, în spatele optimismului şi a zâmbetelor, care de fapt sunt doar pansamente care se lipesc cameleonic peste aceasta. Infuzia de „tratament” de care am parte atacă din interior asemeni soluţiei de vitriol, administrată de fiecare privire întâlnită pe stradă, de fiecare bucăţică de ignoranţă pe care o întâlnesc la fiecare pas. Şi atunci terapia numită singurătate se întoarce ca un bumerang împotriva mea.

Cam asta simte un om care este privit prin „vizorul” îngust numit dizabilitate, restul e tăcere…

57

Lasă un răspuns

