Un cadou surpriză :)

Ieri, cu ocazia aniversarii mele, pe lângă surpriza frumoasă pe care familia mea mi-a facut-o, fiind alături de mine în acest frumos moment, alături de sutele de urări și gânduri calde pe care le-am primit din partea prietenilor dragi, pe diferite căi de comunicare, vești bune legate de apariția cărții pe care am scris-o, am mai primit un cadou surpiză, deosebit. Este vorba de un tablou pe care, Hany o bună prietenă, o artistă desăvârșită care transpune căldura și noblețea sufletului său în culori vii, un talent arzător, l-a realizat pentru mine. Reprezintă atât de fidel, persoana și traiectul meu, încât nu am rezistat tentației de a împărtăși această bucurie, această operă extraordinară cu voi…

100_0560

made by: Hany Branga

Pasărea Phoenix, cea care renaște din propria cenușă, de fiecare dată cu aripi de apă și foc. Scoica reprezintă modul în care caut starea de bine, într-un cerc închis, iar clepsidra răsturnată oprește timpul în loc. Cenușa și nisipul se întrepătrund făcând din orizont unul deschis, iar fiecare răsărit de soare reprezintă startul pentru o nouă zi și fiecare apus, începutul unui nou vis. Infinitul este prezent pretutindeni și lipsesește totodată, pentru că zborul acestei păsări îl desenează pas cu pas. Într-un cuvânt totul se naște și piere din iubire… Îți mulțumesc și pe această cale Hany, este unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit, pentru că mă regăsesc, pentru că sunt eu…

Visul continuă atât timp cât pasărea phoenix își va continua zborul…

Lasă un răspuns

