Odiseea unui vis, 26…

M-am născut ca să visez și voi murii, ca să mă trezesc din vis. Odiseea visului meu ajunge la cel de-al 26-lea capitol. De ce raportul vis-realitate-viață? Pentru că realitatea, dincolo de zi, se transformă în vis și face parte din viață. Mai mult decât atât, în vis am posibilitatea de a transpune experiențele de viață, sub toate aspectele, pentru a le retrăi, pentru a le schimba sau, pur și simplu, pentru a-mi construi ținte, spre care să alerg în dimineața următoare.

Visul este parte a călătoriei, care nu se oprește la fiecare apus de soare, ci își continuă cursul și mă așează în dimensiunea care nu cunoaște granițele și presiunea timpului. Adorm și nu știu când și ce voi afla în vis, așa cum am venit pe această lume fără să știu de ce… Mă voi trezi fără să știu de ce, așa cum voi pleca din această lume fără să știu când… Dar între aceste două extreme, viața mea și visul meu, îmi dau posibilitatea să mă regăsesc. Acolo în vis pot să iubesc sau să fiu trist, fără să rănesc pe nimeni, acolo nu mă cunoști și nu te cunosc, acolo pot să plâng, să râd, sau doar, să aștept ziua de mâine. Acolo în vis pot să fiu cu tine, cu ea, cu ei sau doar eu…

Odiseea prezintă călătoria alături de un șir întreg de evenimente, peripeții și întâmplări care se petrec în viața mea,  iar visul mă lasă să scriu, cu litere stacoji acoperite de întuneric, propria-mi odisee, în paralel cu drumul pe care îl parcurg, faptic și conștient…

Mă apropii de capitolul 26 și odiseea continuă…pentru că încă visez!!!

Lasă un răspuns

