Hany Branga – Am rupt…

Am rupt un trandafir
care l-am gasit pe-un nor de-argint.
și…m-am gândit că pot face din el…
…o vioară cu care să-ți încânt tăcerea…
…o pană cu care să-ți gâdil gândul, …dorul
…o umbrelă cu care să-ți apăr sufletul de răul norilor…

Am rupt o vioară
pe care am găsit-o în miezul unui trandafir
și…m-am gândit că pot să cânt cu ea…
…un sărut voalat de gând…
…o îmbrățișare cu care să-ți înconjor inima…
…o notă cu care să-ți scriu o noapte de dragoste…

Am rupt o pană
pe care am găsit-o în culcușul unui inger…
și… m-am gândit că pot să scriu cu ea…
… o scrisoare cu care să te-mbrățișez în noapte…
…o acadea care să se topească în sufletul tău…
…un norișor care să fie locul nostru când fugim de lume…

Am rupt o umbrelă
pe are am găsit-o în bobul de rouă dintr-un trandafir
și… m-am gândit că pot să rup acel trandafir
…cu un sărut de-al tău…
…cu ochii sufletului…
…cu noi…

Lasă un răspuns

