Poveste de viata….

Se apropie momentul schimbarii, obisnuite, a unui an, care si-a consumat timpul și care lasa loc sperantelor unui an mai bun. Este momentul in care fiecare dintre noi, facem analiza, retrospectiva, retraim amintirile si experientele petrecute de-a lungul acestuia. Tot acum gandurile, urarile de bine, prosperitatea și sanatatea zboara din poarta in poarta, ca un sol care poarta pecetea anului ce va veni. Eu voi renunta la cuvinte si va voi trasmite gandurile mele prin intermediul surprizei pe care, jurnalista Alina Kallos si ziarul online Cluj-AM, aici, mi-au facut-o cu ocazia acestui sfarsit de an. Si ca o ultima precizare, va spun ca aceste minute video reprezinta preambulul unei culegeri de ganduri si experiente din viata mea, la care lucrez si care sper sa vada lumina tiparului la inceputul acestui an…..
La multi ani!!!

Lasă un răspuns

