Crăciun Fericit!

Este momentul urarilor calduroase indreptate catre toti cei care ma cunosc, ma stiu din vedere sau doar emisia lor in  neant in virtutea spiritului unei frumoase sarbatori, Craciunul, catre toti cei dispusi sa le primeasca.

Nu stiu ce sa spun, aceleasi urari pline de bunatate pe care mi le doresc personal le indrept si catre voi. Sunt aceleasi ganduri pe care le am zi de zi, pe care, poate, nu le exprim, sau nu imbraca aceleasi haine de sarbatoare. Cred ca spiritul Craciunului trebuie dezvoltat in permanenta, pana la umila plecare a Mantuitorului dintre noi si Invierea Sa minunata. Reluat atunci pentru a-l trai vesnic, intr-un ciclu nesfarsit.

Pentru mine acest Craciun, alaturi de alte cateva sarbatori petrecute de cativa ani incoace, inseamna doar momentul in care primesc, in tacere și intimitate, dorinta unui nou inceput, a unei ”noi” nasteri. Am pierdut senzatia caldurii caminului parintesc si a serbarii acestui mirific moment, din diferite cauze, de multi ani. Astazi as vrea sa reiau acele momente sa le pot retrai, insa nu mai pot. Tatal meu a plecat acolo sus, de unde e alaturi de noi mereu, sora mea este la mare distanta alaturi de frumoasa ei familie, singura alinare e mama, care etern incearca a-mi fi alaturi.

Ceea ce voi gasi după aceasta noapte de Craciun, alaturi de mama mea, iar alaturi de noi va fi mereu tatal meu, voi incerca a imparatasi in fiecare zi a anului viitor, chiar daca lipsit de aceste frumoase clipe de sarbatoare cu fiecare dintre voi, cei care imi veti fi, din nou alaturi.

Craciun Fericit!

Lasă un răspuns

