De ce iubesc Romania…

De ce iubesc Romania? O intrebare care se afla pe buzele multor compatrioti, astazi si in special in acele zile in care viata le ofera momente grele. Lipsit de ipocrizie, ci dimpotriva cu o sinceritate deplina afirm cu tarie ca iubesc Romania dintr-un motiv simplu: Dumnezeu ne-a pregatit, mie si tarii mele, un destin care pe alocuri se confunda extraordinar de mult.

Din punct de vedere personal, destinul pe care il urmez in aceasta viata, este greu, din multe puncte de vedere. Un destin care se contura mult mai usor lasand in urma aceasta tara si plecand spre occidentalitate si civilizatie dezvoltata, dar cu toate acestea incapatanarea si farmecul traiului in ”Gradina Maicii Domnului” sau ”Ultimul petic de salbaticie al batranului continent” au invins aceasta cale usoara. Nu vreau sa aduc vreun afront celor plecati in diferite colturi ale lumii, insa aceasta este credinta mea…

Cum istoria frumos ne relateaza despre tumultul pe care aceasta natiune l-a trecut de-a lungul vremii, cum aceasta tara are multe de schimbat, multe lucruri care nu functioneaza, cu toate acestea ma bucur sa ma numesc roman. Si nu pentru ca ma multumesc aceste neajunsuri, ci pentru ca am ocazia sa aduc putin din experienta si resursele mele umane ca aport in constructia, sau mai degraba reconstructia aspectelor care nu functioneaza in aceasta tara. Nu am speranta ca voi schimba lumea, insa alaturi de ceilalti care au decis sa ramana aici, pe baricadele invisibile ale bataliilor duse in modernitate, sunt convins ca putem schimba multe lucruri in jurul nostru. Putin cate putin vom creste si ne vom castiga locul pe care il meritam cu adevarat pe scena lumii…

Iubesc Romania pentru ca si ea ma iubeste, sub forma pe care reuseste sa mi-o demonstreze. Iubesc Romania pentru ca am ocazia de a trai intre oameni deosebiti, primitori, calzi, cu exceptiile de rigoare. Am avut ocazia sa iau contact cu multe locuri si civilizatii din Europa, am vizitat orase din aproximativ 7 sau 8 tari, toate au caracteristici, din diferite domenii, extraordinare, insa nicaieri nu am simtit bucuria de a trai ca si acasa. Romania are un lucru, are ceva aparte care nu poate fi descris in cuvinte ci care se intipareste in suflet… Indiferent cat de greu ar fi, Romania inseamna acasa pentru mine, Romania te iubesc!!!

La multi ani Romania, la multi ani noua copiilor ei….

Lasă un răspuns

