As vrea sa scriu ceva frumos, despre lucruri simple dar pline de bogatie interioara, despre oameni si fericire, despre iubire, despre multumire si iata ce iese….

Am uitat ce inseamna sa traiesc, sunt din ce in ce mai trist, parca am intrat intr-un tunel din care nu mai am incotro sa o apuc. Singura directie este inainte, spre intuneric, spre necunoscut. Un necunoscut care doare, care inspaimanta, dar inevitabil, drumul ma duce spre (in) el. Incerc sa fiu pozitiv, optimist dar fiecare lupta se sfarseste cu o infrangere, care lasa urme adanci, lupta dupa lupta, un razboi care devine din ce in ce mai greu, iar pariul castigat cu viata devine unul pierzator.

As vrea sa gasesc cheia de la lacatul care ma tine prizonier in corpul de lut, moale si galbui, insa e prea bine ascunsa. Paradoxal, in aceasta ”detentiune” am dreptul la o gandire mult prea larga, la meditatie si analize, care apasa si mai tare asupra aerului rece din juru-mi. Pe langa toate ale mele, ma incarc si cu problemele, multele probleme ale celor care sufera, asemeni mie, in diferite forme, din diferite cauze. Stau deseori si ma intreb, cautandu-mi rolul, locul aici unde sunt. De multe ori gasesc acelasi raspuns, nu intreba!?

Ma doare sa vad atata durere, suferinta, jale in lumea asta, parca fara nici o logica. Sunt oameni frumosi, si nu vorbesc doar de aspectul fizic, care par fericiti, dar alti oameni sunt pierduti, intre probleme, ganduri, nevoi. Si noi vorbim de egalitate, de un traseu echivalent, ierarhic accesibil tuturor, cand lumea se imparte in doua extreme…. Cat poate fi de ciudat….

Lasă un răspuns

