Cuvinte-n soapta

Astazi, dupa multe si lungi zile pe care le-am avut in ultima perioada, am reusit sa ma reculeg printr-o plimbare la pas prin ”Orasul comoara”. Am avut ocazia sa vad in jurul meu, multi oameni fericiti, zambete, bucuria unei vieti efemere… Iar dupa sfatul primit din partea unei prietene, sper sa imi ingaduie acest atribut, voi incerca sa astern, in acest spatiu virtual cuvinte-n soapte, care sa exprime bucuria pe care trebuie sa o avem zi de zi. Cu bunele si relele care ne inconjoara, cu probleme, lipsuri si nevoi care uneori ne coplesesc, sub forma unor senzatii, cu tot si toate, voi incerca sa raman cu zambetul pe buze si bucuria in suflet.

Incercarea de a evada de nicaieri este sortita esecului, iar eu unul, voi lasa la o parte tot, macar pentru cateva minute in fiecare zi si ma voi bucura de viata….asa cum e ea…

Sa ne auzim cu bine….

Lasă un răspuns

