Viata labirint sau labirintul vietii

Am invatat in toti acesti ani, aparent putini la numar, dar incarcati de foarte multe invataturi, trairi, experiente, ca viata este un mister criptat de meandrele unui labirint. Atunci cand am crezut ca am reusit sa deslusesc tainele cele mai ascunse ale lucrurilor care mi se intampla, constat ca am depasit doar un mic si nesemnificativ obstacol. Am reusit sa mai deschid o usa, in spatele caruia se arata un nou traseu al complicatului labirint, care inlauntrul sau, ascunde piesele care alcatuiesc destinul meu nescris. Gasirea lor intregeste tabloul care imi defineste rolul, locul si scopul pentru care ma aflu pe acest pamant, asemenea unui puzzle.

Labirintul este acelasi, noi suntem diferiti, insa Dumnezeu a avut grija sa ne inzestreze, pe fiecare in parte, cu insusiri, aptitudini diferite dar echilibrate care sa ne ajute sa deslusim meandrele intortocheate ale existentei noastre. Mie mi-a lasat placerea, dar in special curiozitatea de a le gasi si valorifica. Multi le-au gasit si le-au valorificat in modul, timpul si locul potrivit, reusind astfel parcurgerea infinitului labirint al vietii. Drept rasplata au simtit ce inseamna cu adevarat bucuria de a trai. Chiar daca rasplata efortului lor, de a se constitui in modele de urmat, a intarziat, de cele mai multe ori venind dupa disparitia pamanteasca, tiparul creat reprezinta un avantaj al generatilor viitoare. Cheia citirii acestora se afla in mainile fiecarui individ, trebuie doar sa o folosesca. Multi dintre noi abandoneaza lupta prea repede, esuand, uneori rusinos alteori in mod eroic, constituindu-se in antiteza celor dintai.

In al treilea rand, dar nu in cele din urma, se gasesc cei care inca mai cauta drumul spre capatul propriului labirint, urmand modele de succes sau pur si simplu experimentand lucruri, fapte, idei noi. Cu voia voastra, imi permit sa ma includ in aceasta ultima categorie, este adevarat oare???

Faptele vorbesc, bune sau rele, nu mint ci definesc….sunteti liberi sa ma judecati, eu raman in labirint blocat….

Lasă un răspuns

