Alina, apel pentru un suflet incercat!

Am cunoscut-o pe Alina intamplator, pe un hol de spital, impartasind o experienta comuna. Probabil nimic deosebit pana aici, lumea se imbolnaveste si isi cauta sanatatea pierduta, acolo unde speranta nu ar trebui sa moara niciodata, insa nu este asa pentru noi toti… Alina sufera de distonie, nu voi da foarte multe detalii despre ea si problema ei de sanatate, pentru ca nu am acordul ei, dar nu pot sa nu impartasesc un lucru cu adevarat emotionant. Este mai mult decat o experienta de viata, este un razboi de-a dreptul, dus pe frontul vietii, strans in 20 si putin de anisori.

Alina, dupa cum spuneam sufera de distonie, o problema de sanatate prea putin cunoscuta, in special in tara noastra, si are o poveste de viata impresionanta, a unui adevarat invingator. Si povestea ei incepe asa: este dintr-o comuna din Suceava, dintr-o familie simpla, care acum nu mai este, dar care i-a oferit caldura unui adevarat camin, chiar si de dincolo de moarte. Mama a murit la nasterea ei, au avut loc complicatii, care au avut ca si consecinta, aspectul prezentat mai devreme plus declansarea unei boli necunoscute, crunte. Pana la varsta de 11 ani, tatal a incercat sa-i fie tata, mama, prieten, sprijin in toate problemele care urmau pentru ea, atat cat si cum a reusit…. Dupa acea, Alina a invatat ce inseamna viata cu adevarat, traind cu o problema de sanatate, fara familie, cu multa speranta si dorinta…. Acum familia Alinei este bunica, matusa, rudele sale apropiate, si doctorii… care din pacate nu o pot ajuta prea mult. In ciuda tuturor acestor probleme, se incapataneaza sa mearga mai departe, este studenta, desi ii este greu, am citit asta in ochii ei, ea nu vrea sa accepte acest lucru, fapt pentru care mi-a castigat cu adevarat admiratia….

Astazi, am vazut-o din nou, si am inteles ce inseamna a iubi viata, a lupta cu problemele, cu lipsurile, necazul si durerea. Am crezut ca intru in pamant, picioarele mi s-au inmuiat atat de tare, cand am auzit-o spunand ca pentru ea nu exista ”nu pot” ci doar ”trebuie sa incerc!”. Tot astazi spunea ca parca pluteste, ca nu mai traieste, ca nu a simtit niciodata ce inseamna a fi atat de mult ajutat. E miscator, sa vezi, sa auzi, sa poti sa intelegi astfel de lucruri. Nu stiu cum sa reactionez in fata unor astfel de experiente, ma magulesc, dar in acelasi timp ma fac mai puternic, ma determina sa apas si mai tare pedala spre ceea ce mi-am propus. Alina va merge cu mine, la sfarsitul lunii viitoare, la Hannovra, la un control medical, pentru o potentiala operatie pe creier, care sa-i mai aline putin macar, din suferinta fizica pe care o are. Tuturor ne e greu, dar fiecare dupa posibilitati, incearcam sa ne gasim locul, trecand prin problemele pe care viata ii le aseaza in fata, insa oameni ca Alina ar trebui sa se constituie in exemple pentru noi toti. Eu voi incerca sa o ajut atat cat pot, dupa umilele mele puteri, iar in acest sens, cei care doresc pot achizitiona tablourile din puzzle-uri, realizate de mine pentru a o ajuta pe Alina sa mearga in Germania la consult, si cel mai probabil si la operatie. Nu voi cere nici un pret, va voi lasa la libera alegere sa contribuiti la bucuria unui suflet alinat de o suferinta fizica, mult prea incercat…. Tablourile le gasiti in pagina Galerie virtuala, iar pentru achizitia lor va rog sa ma contactati, oricand si pe orice cale…

P.S. Sunt o fire extrem de incapatanata, iar astazi mi-am propus sa adopt perspectiva Alinei de a privi viata, nu exista nu pot, ci trebuie sa incerc!!!!

Lasă un răspuns

