Sarbatori Fericite!!!

Acum in prag de sarbatoare, cu mic, cu mare ne indreptam atentia catre Dumnezeu. Oricat de bun sau rau am fost, credinta ma poarta pe valurile vietii. Cand imi este cel mai greu, imi indrept rugaciunea catre El, care cu bunatate ma asculta si ajuta, neconditionat, de fiecare data.

Am gasit un citat care mi-a placut foarte mult: ”Nu piroanele L-au rastignit pe Iisus, ci Iubirea!” (Dostoievski)

Trebuie sa invat sa iubesc, iar asemenea Lui, durerea, grijile, problemele vor deveni inutile, pentru ca vor fi invinse. Exista o vorba straveche care spune ca nimeni pe acest pamant nu poarta o cruce mai grea decat are puterea de a o face.

Acum cu ocazia Sfintelor Sarbatori Pascale, cand momentul Invierii s-a savarsit, trebuie sa reinvie in mine, in noi toti, iubirea, credinta si puterea de a merge mai departe.

Lasă un răspuns

