Nedreptate…

Traim o viata nebuna, nebuna de tot…Exista o gramada de clisee care se ridica ca zidurile unei cetati, in jurul realitatii grave. Ma uit in jurul meu si nu mai inteleg nimic, vad oameni fericiti care sufera, in acelasi timp oameni care se afla in suferinta traiesc momente fericite in compania celor dragi. Incerc sa-mi gasesc si eu un loc in aceasta nebuloasa insa nu reusesc, iar intrebarea care ma framanta, din ce in ce mai mult, este de ce? O intrebare fara raspuns, sau raspunsul ar trebuie sa se gaseasca in mintea mea…

Deschid televizorul, iar in fiecare zi vad aceleasi evenimente tragice, provocate de ceea ce se numeste sentiment de iubire, nu asa se arata iubirea!!! Crime, sinucideri, violuri, sau macar neintelegeri minore care se intampla zi cu zi, care mai repede sau mai tarziu, vor avea acelasi rezultat: nedreptatea!!!! De ce folosesc acest cuvant, care aparent nu-si gaseste locul, este simplu, pentru ca nu inteleg de ce exista acest sentiment in aceasta lume… De ce exista oameni care prefera sa sufere din iubire inca de la varsta la care obligatiile nu exista??? De ce exista durerea ca rezultat al iubirii, iubirea nu inseamna durere???? De ce oamenii se despart atat de usor, inseland parca acesta frumoasa experienta, doar impinsi de dorinta de a mai adauga un nume pe lista???? De ce exista oameni care au nevoie de iubire si sufera din lipsa ei????

Iata ca incet am ajuns la intrebarea care ma vizeaza din ce in ce mai mult, lasand urme tot mai adanci de suferinta…Mi-e dor sa gust acest sentiment incomparabil, primind si daruind ”aromele” lui… Mi-e dor sa petrec o seara in oras, luand cina alaturi de persoana iubita…Mi-e dor sa daruiesc buchete de flori zile la rand…Ma doare ca nu am ocazia sa arat ca am invatat din toate greselile facute, dar poate acest lucru reprezinta pedeapsa pe care trebuie sa o ispasesc in tacere, cu speranta. Tacerea, mi se pare a fi unul dintre lucrurile cele mai pacatoase care mi se pot intampla, iar acest lucru datorita unor lucruri pe care nu le-am spus la timpul potrivit, sau din contra lucruri spuse in van… Am mai invatat, in tot acest timp ca, atunci cand iubesti, lucrurile mici pot sa faca diferenta intre iubire si durere…

Se spune ca iubirea nu poate exista fara incredere, dar ce inseamna acest lucru? Poti castiga increderea cuiva, oferind incredere? Nu cred, nu poate exista reciprocitate in aceasta reactie, deoarece increderea poate fi inselata extrem de usor, poate fi cumparata, poate fi inselatoare, ascunsa in spatele unor gesturi inocente… Atunci ce ramane de facut, cum pot iubi pe cineva… sa ma prefac a crede in iubirea oarba??  Sa nu imi pese de ce se intampla in jurul meu doar pentru o clipa de fericire si alte multe zile de suferinta??? Dar nu cred ca este doar cazul meu, cred ca acest lucru se poate extrapola, iar toti cei care impartasesc aceste intrebari, se intreaba de ce exista aceasta nedreptate…

Pe zi ce trece lumea parca se incapataneaza tot mai mult sa ne arate aspectele ei cele mai intunecate, pe toate palierele. Astazi m-am oprit la iubire, dar mai exista si altele precum: statut social, sanatate, situatii materiale etc. Vorbind intr-un limbaj care imi este destul de familiar, pot afirma ca lumea incepe sa-si arate dizabilitatea de care sufera, facand-o tot mai vizibila, prin actiunile, aspectele realizate, constient sau nu de membrii societatii ei…

Dizabilitatea se numeste nedreptate….

Un gând despre “Nedreptate…

  1. heeello, scumpule…. ce ai patit? te-a lovit asa repede astenia de primavara?

    Iubirea neimpartasita nu merita nimic; nu iti mai chinui mintea dar mai ales sufletul asteptand sa se intample….minuni. Ai zis Nu cu tarie si cu credinta ca stii ce faci.
    Atunci,nu ai voie sa te chinui uitand-te inapoi.
    Desi este unul dintre cliseele extrem de des folosite sa ti se intipareasca in inimioara :NU TE MERITA!!!!!!
    Vei gasi la timpul potrivit omul care va sti sa se bucure de tot ce ai de oferit!

    Nu aveai de scris niste proiecte?????? ia la treaba, si lasa suferintele pentru cei care nu au altceva de facut.DA?

Lasă un răspuns

