25

O zi si o noapte. Atat a durat procesul, care in mod normal dureaza cateva zeci de minute, prin care o noua carte a iesit de sub tipar si a vazut lumina zilei, la modul teoretic, pentru ca si acest lucru a avut parte de o mica intarziere. In concluzie sistemul care trebuia sa-si mai faca o data treaba, cum a facut-o de atatea ori, de aceasta data a avut un mic rateu. Cartea care in loc de coperti noi si stralucitoare, s-a invelit intr-unele vechi parca si reci, ascundeau inauntrul ei, o poveste ciudata, dar in acelasi timp interesanta. Odata deschisa prezinta printre litere stacojii si file inegrite o opera care devine tot mai greu de urmarit…Autorul a prefatat aceasta poveste cu o prezentare destul de neeleganta, dar a pregatit pagini care urmau a fi acoperite cu fapte, ganduri, experiente unice, traite de cel care urma sa devina personajul principal al acesteia.

Asa s-ar putea prezenta intr-un mod mai inedit inceputul celor 25 de ani, pe care pot sa spun ca i-am petrecut in aceasta tumultoasa si vioaie lume… Au fost momente frumoase, mai putin frumoase, am trait multe bucurii, dezamgiri, sperante neimplinite insa nu mai vreau sa ma gandesc la trecut, vreau sa ridic capul si sa privesc inspre viitor, inspre lucrurile pe care vreau sa le fac si sa-mi adun fortele, intelepciunea, atata cata e, si sa ma concentrez sa realizez planurile pe care mi le-am propus si la care visez. Astazi ma gandesc cum voi vorbi pesti alti 25 despre aceste zile, despre ce se va intampla maine… Odata plecat pe un drum nu mai vreau sa ma uit inapoi, imi place sa cred ca am invatat din toate greselile pe care le-am facut pana azi, si imi promit ca voi incerca sa fac cat mai putine de acum incolo pentru a evita momentele in care savarsirea lor ma va face sa sufar… Este un ideal sa imi propun acest lucru, dar acesta poate fi pe alocuri atins, in special in amplitudinea suferintelor, chiar daca e greu… In alta ordine de idei, daca nu imi propun idealuri. nu am de ce sa traiesc intr-un mod ordonat, iar acest lucru nu poate aduce bucurie si impliniri… Va invit alaturi de mine, sa impartasesc bucuria acestui moment alaturi de fiecare dintre voi, prieteni, cunoscuti, amici sau chiar dusmani, aceste momente trebuie sa ne deschida sufletele si sa uitam de probleme si necazuri, trebuie sa radiem si sa emitem in jurul nostru bucurie, dragoste, iubire…

Nu in ultimul rand as vrea sa le mai multumesc inca o data celor fara de care nu mai eram astazi aici, parintilor mei, care mi-au dat viata, mi-au dat tot ce au avut mai bun pentru a ajunge astazi acest prag al vietii, uneia dintre cele mai importante fiinte din viata mea, surorii mele, care a fost de multe ori si in multe cazuri, parinte, profesor, psiholog… orice a fost cazul si tuturor celor care m-au cunoscut si m-au recunoscut, macar pentru o clipa, ca fiind prietenul lor. Va multumesc tuturor pentru tot, va iubesc si va doresc tot ce e mai bun in aceasta lume…

Iata ca timpul este nemilos, tace si trece odata cu mine, iar daca indraznesc sa nu il iau in seama… tace si trece indiferent pe langa mine…

Lasă un răspuns

