Vrem sa ajutam, insa avem nevoie de ajutor!

Am visat de mult sa am ocazia sa pot ajuta pe cineva care se afla in dificultate, sa pot aduce un zambet pe fata unui copil, sa vad o persoana varstnica care se bucura pana la lacrimi, dar niciodata nu mi-am inchipuit cat e de greu din punct de vedere financiar, ca nu poti realiza aceste lucruri din cauza banilor. Dintr-o pura intamplare am intalnit o persoana care impartaseste aceleasi idealuri si principii pe care le urmaresc si eu, cu riscul de a sacrifica multe alte parti ale vietii personale, este vorba de Raluca Gheorghes, presedinta asociatiei in cadrul caruia imi desfasor activitatea. Suntem doi nebuni, care alaturi de o echipa tanara, dedicata si minunata incercam sa mutam muntii din loc, insa oricat de mult ne-am dori, chiar in nebunia noastra, ne lovim de un zid pe care il escaladam din ce in ce mai greu, este vorba de dificultatile de ordin financiar, care devin cu fiecare zi tot mai multe si mai intense.

As dori sa am puterea, si sunt convins ca Raluca imi impartaseste intru totul aceasta idee,  sa sustinem prin forte proprii cheltuielile aferente unei organizatii care nu are ca obiectiv profitul, ci care isi pune in slujba societatii dorinta, puterea si cunostintele pentru a imbunatatii o mica parte din problemele acesteia. Si vorbesc de cheltuieli de ordin administrativ, care cuprind chiria pentru spatiul in care ne desfasuram activitatea, plata utilitatilor (apa, gaz, curent) si plata furnizorilor de servicii, daca cineva se gandeste ca apelam la ajutor finaciar il asigur pentru salarii, il asigur ca nici unul dintre noi nu indrazneste nici macar a se gandi la acest lucru, in aceste momente. Salar care, in mod normal este indispensabil pentru a putea supravietui, iar inainte de toate, ca sa-l poti ajuta pe cel de langa tine, trebuie sa fi in stare sa realizezi acest lucru, dar deocamdata trecem peste acest aspect si mergem inainte, desi nu o vom putea tine in acest mod la nesfarsit.

Doresc sa lansez un apel de sprijin financiar acelor oameni, care au posibilitatea si mai ales vointa, de a veni langa noi, prin aportul financiar la care sunt dispusi sa renunte in favoarea unor activitati nobile de caritate. Stiu ca suna urat, suna a cersetorie, lucru pe care l-am displacut dintotdeauna, dar la un moment dat acest lucru este necesar, indispensabil, iar in aceasta speta ne aflam si noi in acest moment, dar tinand cont de scopul pe care il urmarim, mijloacele acestea ar pute fi trecute in planul doi.

In concluzie, suntem tineri, vrem, am demarat proiecte si urmarim alte posibilitati de viitor dar ne lovim de lipsa fondurilor cele mai stringente, de asigurare a celor mai bune condintii a activitatilor pe care le desfasuram.

Vrem sa ajutam, insa avem nevoie de ajutor, la randul nostru!!!!

Lasă un răspuns

