Craciunul meu este Craciunul lor….

A fost o saptamana grea. Am alergat, am indurat frig, a fost obositor dar a meritat. A fost una dintre saptamanile pe care nu le voi uita prea curand, a reprezentat preambulul unei Sarbatori extrem de iubite de credinciosi, Craciunul sau Nasterea Mantuitorului Iisus Hristos. Asa cum spune traditia crestina aceasta saptamana este destinata smereniei, probabil multi vor lua aceasta postare ca o etalare a mandriei, dar ii voi asigura ca nu este deloc asa. Incerc sa impartasesc cu toti cei care ma cunosc, si mai ales, care imi sunt alaturi bucuria care imi umple sufletul, acea multumire care mai presus de toate mi-a adus fericirea, si am ajuns sa cred ca de aceasta data Craciunul meu este Craciunul lor. A acelor oameni pe care i-am cunoscut de-a lungul acestor zile, a acelor copiii care isi manifestau bucuria intr-un mod sincer, a acelor batrani care nu-si gaseau cuvintele de multumire printre lacrimi curate si reci… Sunt acei oameni care vor primi Sfanta Sarbatoare a Craciunului putin mai fericiti, sentiment care nu mi se cuvine, dar sunt bucuros ca am adus mica mea contributie la aceste momente… Este vorba de beneficiarii campaniei Asociatiei Green&Wild, Green&Wild Charity Shop, campaniei prin care am reusit sa strangem de la membrii comunitatii clujene zeci de pachete cu haine, aparatura electrocasnica (2 televizoare), jucarii si alte lucruri care au reusit sa aduca zambetul pe fata celor mai putin fericiti… Am colindat cu aceasta ocazie zeci de centre de zi pentru copii, persoane cu dizabilitati sau varstnici care mi-au lasat o urma adanca in suflet… Am vazut ce inseamna bucuria unui copil cand primeste un pachetel, fie cat de mic si aparent nesemnificativ, dar mai ales bucuria unui copil care simte caldura unui semen de-al sau, un copil care simte, chiar si pentru o clipa, atentia celor din jurul sau… Aceleasi sentimente puteau fi simtite emanand si din partea celorlalti beneficiari… Nu pot sa va spun mai multe insa pot sa va adresez un sfat prietenesc, cu permisiunea voastra, incercati si voi astfel de actiuni si ve-ti vedea despre ce vorbesc… Acest lucru nu trebuie facut la nu stiu ce nivel, tine doar de vointa, cu o jucarie sau o bluza care nu iti mai place poti aduce soarele in ochii unui om care trece pe langa tine cu capul plecat, cu fata rosie cu lacrimi care ii inuda obrazul dar care de cele mai multe ori nu se mai vad, deoarece au secat…

Craciun fericit!!!

Lasă un răspuns

