Draga Mos Craciun

Poate sunt putin naiv, sau poate imi place sa intru din nou in pielea unui copil, care il asteapta pe Mos Craciun. Chiar daca circula zeci de zvonuri, mituri legate de Mos, dar tinand cont de una dintre ele, privind din perspectiva activitatilor pe care le-am desfasurat (sper sa reprezinte doar inceputul….) indraznesc sa fac un mic apel catre el, cu speranta ca ma va auzi si va poposi si pe la mine…

Scrisoare catre Mos Craciun este prea mult spus, insa voi insira in continuare cateva dintre gandurile care imi trec acum prin minte sub forma unor dorinte. Stiu dorintele care se spun nu se indeplinesc, dar eu tot sper, asa ca as vrea sa primesc anul acesta de Sfintele Sarbatori de Iarna, odata cu Nasterea Mantuitorului sa renasc din propriile dezamagiri, pierderi si suferinte si sa recapat puterea de a merge mai departe. As vrea sa primesc acea reteta care sa imi prescrie medicamentul potrivit sufletului unui om smerit, as vrea sa fie un an care sa ma invaluiasca in dragoste si caldura, dar mai presus sa de toate, cineva acolo sus, sa aiba, cu prioritate grija de sanatatea mea, a mamei mele, a familiei surorii mele, intr-un cuvant sa primi puterea de a ne gasi drumul, sanatosi, intelepti, in intelegere, iubiti…. Sper ca anul care vine sa fie anticipat de cadourile pe care Mos Craciun ni le va aduce, fiecaruia dupa putinta si credinta. Probabil multi au cerut lucruri care tin de partea materiala si probabil vor fi dezamagiti de lipsurile care vor fi regasite dar aceasi oameni vor fi fericiti cand isi vor da seama ca inainte de materie lumeasca exista sufletul si constiinta care odata multumite aspectele palpabile, nerelevante si relative, par nesemnificative….

Asa ca Mosule, tu sti ce cel mai bine de ce are nevoie fiecare dintre noi, si dincolo de fiecare scrisorica pe care o primesti, stiu ca vei face sa fie bine, pentru mine…. pentru noi toti… Multumesc Mosule!!!!

Lasă un răspuns

