Cuvinte insirate dintre ganduri…

As vrea sa spun multe, atat de multe incat cuvintele pe care ar trebui sa le folosesc nu-mi ajung, nu le gasesc pe cele mai potrivite care sa exprime cu fidelitate gandurile care imi trec acum prin minte… As vrea sa stiu ca voi putea sa pun in practica tot ceea ce imi doresc, insa nu depinde numai de mine, eu reprezint doar o veriga dintr-un lant imens, o picatura dintr-un ocean… Insa depinde cat de puternica este veriga care ma reprezinta si cat de mult poate influenta picatura din ocean linistea sa…

Nu vreau sa par lipsit de modestie, nu vreau sa pozez intr-un erou, nu vreau sa primesc compatimire sau reactii miloase, vreau doar sa ma regasesc, sa accept si sa ma impac eu cu mine. Abia atunci as putea sa cer celor din jurul meu sa ma doreasca prietenul lor. Ma simt pierdut intre ganduri, vise, dorinte care astazi mi se par imposibile, dar culmea, la care nu pot renunta. Ma simt mahnit, ma simt inutil, cateodata, cand as vrea sa schimb ceva la mine si nu pot, insa ma trezeste la viata caldura pe care o simt din partea celor care ma vad, cu care povestesc, care ma imbarbateaza. Cateodata ma enerveaza ideea ca sunt asa cum sunt, adica, sunt prea exigent cu mine, ma autoevaluez prea tare, trec dintr-o extrema in alta prea usor, oare de ce???

Cand scriu aceste randuri, ma simt pierdut intre niste valuri imense,  pe o pluta care se incapataneaza sa reziste si sa ma duca la destinatie. Mi-e frica de furtuna, dar intru tot mai adanc in ea, apa parca ma ocoleste, iar eu ma comport rece cu ea, o simt ca un dusman care ma pandeste, cand de fapt ma protejeaza….

Sarbatorile de iarna sunt tot mai aproape, toti in jurul meu se bucura, le asteapta cu caldura…eu raman rece. Cand am avut ocazia sa petrec Sarbatorile in familie, am fugit m-am cuibarit intr-un loc, in care am ramas singur si din care nu mai stiu cum sa ies. Acum as vrea sa pot retrai acele vremuri, insa nu mai pot… Sunt deprimat dar inca visez…

2 gânduri despre “Cuvinte insirate dintre ganduri…

  1. Nu esti deloc prea exigent cu tine… Esti doar realist, Poti deschide ochii sa privesti in jurul tau, sa observi cu atentie lumea din jurul tau. Si faci acest lucru (aproape) zilnic, pentru care te felicit, Legat de starile prin care treci acum, te inteleg perfect, pentru ca stiu cum e sa vezi relitatea si undeva in adancul tau sa de doara, pentru ca ai vrea,,,sa fie alfel. Sa fie o lume mai buna.

    Tot ce pot face acum e sa te sustin cat pot de mult, caci stiu cum e sa te invaluie astfel de sentimente. Vei reusi sa faci tot ce iti propui, ai sa vezi!

Lasă un răspuns

