Scrisoare catre Mosu’!!!

Draga Mosule,

Ma grabesc sa iti scriu ca nu cumva sa uiti de mine….

As dori sa incep aceasta scrisoare prin a-ti multumi ca esti si in acest an la datorie si sper sa reusesti sa onorezi toate scrisorile pe care le vei primi, inclusiv pe a mea!

Bun, acum voi trece la partea concreta a acestei mici scrisori, care cuprinde urmatoarele: anul acesta as dori mai mult ca oricand sa imi aduci, draga Mosule, o tolba plina de intelepciune, cumpatare si mai ales o „reteta” prin care sa invat si sa pot sa-mi adun toata forta si determinarea pentru a duce la bun sfarsit toate planurile pe care mi le-am propus, pentru acest final de an si pentru cel care se pregateste… Sa reusesti sa ma faci sa inteleg ca pot mai mult decat ceea ce am realizat pana acum, in special pentru acei oameni care au nevoie de mine… Poate am cerut putin cam mult, dar stai linistit ca am mai pastrat si pentru Mos Craciun cateva dorinte!!!

Semnat,

Un suflet de copil

Lasă un răspuns

