Tara nimanui…cu moguli si baieti destepti !?

„Explore the Carpathian Garden” in „the land of choice”, asta pentru ca tot e criza, cel putin la noi mai e si inca e ieftin, ca alti saraci se tot zbat ca nebuni sa depaseasca acest moment, noi suntem baieti destepti si ii lasam pe ei sa se chinuie si sa ne scoata si pe noi din rahatul asta ( ca daca tot nu am intrat de capul nostru de ce sa iesim de unii singuri ???)… Si daca tot traim intr-o tara plina cu multi baieti destepti, e foarte bine doar suntem o natiune cu un iq ridicat pana peste acele varfuri de criza pe care le-am tot trecut anul trecut si care in acest an vor fi doborate de noi recorduri, doar suntem o natiune de sportivi nativi, cine viseaza sus are de urcat pana la apogeu nuuuu ?! Problema este alta, cine isi formeaza iluzii mari cade de la inaltimea lor iar deziluziile cu care ramane sunt criminale ( din proprie experienta va spun ). Din punctul meu de vedere, incet incet se formeaza un varf de neajunsuri si nemultumiri, care va creste in continuare, nu stiu pana cand dar nefiind cu caracter vulcanic cel mai probabil nu va exploda de la sine putere ci poate printr-o implozie controlata… Sa asteptam sa vedem ce se va intampla s-au poate in acest tarziu nocturn sa incercam sa schimbam ceva… Dar apar intrebari: cine? ce? cum? unde? de ce?, intrebari la care raspunsurile desi se stiu, sau macar pot fi intuite, raman mai bine sub batista de pe tambal… Eu unul, dragii mei, m-am cam saturat sa traiesc in aceasta liniste cu iz de nemultumire tacita, in care doar zgomotul zabrelelor si a bratarilor de metal mai trezesc cate un fior la nivelul simtului comun si excita ochiul privitorului, oferindu-i un fals sentiment de dreptate…

De ce tara nimanui, pai e simplu, nu pretind ca sunt un om super-informat, inca nu mi-am creat un serviciu propriu de informatii si nici nu am in sertar numarul de serviciu al sefului SRI sau SIE, dar din cate vad eu asa in jurul meu, toata lumea e ori prea ocupata ori plecata de acasa, cu treburi personale, iar mie asa mi se explica acesta sintagma… Inca mai merge principiul cu capra vecinului, nu e mai bine sa vad ca vecinul e arestat, e controlat, e santajat daca nu accepta sa lucreze si in locul colegului e concediat, ce simplu e… Tocmai cand scriu aceste randuri aud la radio piesa „Azi nu – Guess Who !”, ce coincidenta parca… Dar pacat ca aceste coincidente nu se intampla la nivelul simtului comun, sau cel putin azi nu, la toata lumea suna ocupat, or fi plecati cu totii pe marte !!!!!?????

Dar scaparea noastra sunt moguli, pe aia rai i-am rezolvat  la 6 decembrie, sarea a ramas prin muntii patriei, posta e tot pe drum si tot asa, acum insa au aparut ciocoii vechi, care acum isi trag partid la vedere, cladesc fundatiile la propriile mausolee cu marmura din carierele patriei sau mai trag cate un tun, nu de-ala adevarat, de asta fictiv de milioane de euro cu papusi cu dizabilitati sau frunze de taiat la caini.. Ei, cei din urma fac parte din categoria „baieti destepti”…

Si, in rest, se lasa linistea, cateva voci mai tipa la televizor sau prin unele gazete care inca mai sunt colorate in culori multiple si vii nu doar oranje, mai rasuna in surdina dar fara nici un folos, in parlament se adopta legi de importanta imediata precum legea pensiilor, care afecteaza destinul a 5 milioane de oameni, cu o suta de voturi mai mult decat cei prezenti in sala, intr-o tara a nimanui, nu are cine sa vada realitatea si adevarul, acestea doar dor si atat timp cat durerea este inca suportabila… „Restul e tacere”…

Lasă un răspuns

