Bula si diareea….

La şcoală:
−  Copii, care e cel mai rapid lucru pe care-l cunoaşteţi? Popescu?
−  Gândul, doamna profesoară. Gândul vine fără să te anunţe şi înainte să-l observi, deja a şi ajuns.
−  Bravo Popescule, foarte bun răspuns. Georgescu? Ce părere ai?
−  Eu zic că clipitul e cel mai rapid? Nici măcar nu-l observi.
−  Excelent Georgescule, nu degeaba se spune „cât ai clipi”. Ionescule? Tu ce zici?
−  Doamna profesoară, noi acasă, avem garaj. Garajul e în capătul celălalt al blocului. Totuşi, când apăs pe întrerupătorul în holul apartamentului, lumina din garaj se aprinde instantaneu.
−  Aşa e Ionescule, nici eu nu cred că este ceva mai rapid ca lumina.
Bulă cu mâna pe sus. Profesoara surprinsă, dar curioasă:
−  Bulă, ia zi-ne, ştii tu ceva mai rapid ca lumina?
−  Poi, eu zic că diareea e cea mai rapidă.
−  ??? Cum aşa?
−  Pai, ieri aveam şi eu diaree. M-am trezit noaptea, şi înainte să pot gândi, clipi sau aprinde lumina, am facut pe mine.

Lasă un răspuns

