Ce cred eu despre „noul” Presedinte.

In urma scrutinului care s-a desfasurat la sfarsitul anului trecut a fost ales „noul”, care de fapt este vechiul Presedinte al Republicii. Sincer, eu nu l-am votat, dar vreau nu vreau este Presedintele tuturor, de aceea imi permit sa exprim o opinie cu privire la conducatorul nostru.

Dupa parerea mea am fi avut nevoie de o schimbare, pentru ca, dupa 5 ani de reforme si lupta impotriva coruptiei, nu am reusit sa gasesc foarte multe si notabile realizari.  Poate nu stiu eu. Dar pot sa spun ca dupa perioada „baronilor” locali, gen Mischie sau Oprisan din perioada Nastase, am evoluat si am ajuns, poate e putin fortat, la nivel national al asa-zisilor baroni, aici pot sa-i dau ca exemplu pe celebrul cvartet Blaga-Berceanu-Videanu-Udrea, care sub carma Presedintului, au reformat statul asta, saracul… fara sa punem la socoteala faptul ca intre timp a mai aparut si criza, bat-o vina !?!!

Si daca atat nu a fost de ajuns, actualul mandat al Presedintelui, a fost castigat pe clamarea reformarii statului si desfintarea mogulilor ( cand s-a omis adevarul oare ??? ) si pe antipatia fata de comunism si urmasii acestuia. Interesant !!!

P.S. Mi-ar placea sa am si eu un instrument de masura a gradului de comunist, sau macar a criteriilor de selectie a acestora…

Lasă un răspuns

